teisipäev, 6. veebruar 2007

sri radha-krishna giti

Püha puts ja pillerkaar. Käes on kuues veebuar, palju õnne kõigile neile, keda ma armastan ja kellel on sünnipäev ka juhuslikult täna. Mul pole küll eriti palju sõnu valmis seatud, aga ma annan endast ikka parima. Sa ju tead, et ma armastan sind. Neetud K-545. Järgi või järel, keda huvitab. Tegin eile öösel otsuse. Ei ühtegi, ma rõhutan MITTE KURADI FUCKING ÜHTEGI RAISK, kainet päeva enne kevadet. Loodame, et asi õnnestub. Siiani on kõik hästi, terve poolik kaheliitrine toonik on olemas, viina on ka. Tunne on, et miski ei saa enam halvasti minna. Kui juba üks inimene, keda sa sõbraks oled pidanud su ühe silmarõõmu ja neiuga, kes sulle tõeliselt meeldib voodisse ronib, siis on küll kõik perses. Ei, ma loodan, et neil on kõik hästi. Elu artist: Placebo.


PS. Poolteist tundi hiljem. Kui ma ükskord olen ilma jäänud sellest, mida ihkan, siis ma hiljem üle kõige neid samu unistusi vihkan. Kui su ümber ininmeri, siis mind pole nende seas. .. seda sinu jaoks on ikkagi nii vähe...